nedeľa 13. októbra 2013

Välkommen.



Welcome and thanks for the click.
My name is Paulina Vinter, I am 25 and I come from Bratislava. I have been designing clothes together with my mum, we have our own little brand me&m, check it out here. I recently fulfilled my dream and moved to Stockholm to study Fashion Studies on Stockholm University, after finishing a Master in Marketing Communication in Bratislava in 2011.
On this blog, I would like to show you how I am here in Sweden, what´s there to see and do. I am tightly connected to fashion, so that will most definitely reflect upon this blog, too.
I am by no mean any kind of sartorial extreme, quite the opposite - I am quite minimalistic.
I like looking around and finding beauty in things we usually just past by without noticing. I get over excited sometimes about the colors on the sky, lovely green hills or the way this shade of red lipstick suits this woman. Gradient is also a symbol of my assimilation here in Sweden. I hope you will be finding things you like here.
This is what I & the sky looked like a few days ago here in Stockholm, at Katarinahissen, Södermalm, coordinates: 59°19′12″N 18°04′22″E / 59.32000°N 18.07278°E
 

Vitajte, ďakujem za klik.
Moje meno je Paulína Vinter, mám 25 a nedávno som sa presťahovala z Bratislavy do Štokholmu. V Bratislave som študovala marketing a navrhovala šaty, ktoré potom šila moja mama. Máme spolu značku me&m, tu. Tu vo Švédsku študujem Fashion Studies. Je to história a teória módy a jej prepojenie na marketing. 
Prostredníctvom tohto blogu vám chcem ukazovať, ako sa tu vo Švédsku mám, ako tu je, čo sa tu dá vidieť a robiť, kam chodiť. Keďže som úzko prepojená s módou, asi sa nevyhnem tomu, že tento blog bude aj o tom. 
Niesom žiadny sartoriálny extrém, som skôr minimalista. Bavia ma veci, ktoré sú okolo, ale venujeme im málo pozornosti, lebo sme na ne zvyknutí.
Preto aj ten názov: The Gradient Skies - rada sa pozerám na oblohu. Skvelé je, že na oblohe vždy vidno ten prechod farieb. Plynulý alebo prerušovaný oblakmi. Mám pocit, že na jeseň sú najdramatickejšie, ale mne sa najviac páčia tie zimné. Tie by som vám chcela fotiť a ukazovať. A hľadať estetično v tom, čo ma tu obklopuje. Gradient je tak trochu aj symbolom mojej postupnej asimilácie tu. Dúfam, že si tu postupne budete nachádzať to svoje.
A takto som vyzerala v súvislosti s oblohou včera, fotografie sú z Katarinahissen, Södermalm, súradnice: 59°19′12″N 18°04′22″E / 59.32000°N 18.07278°E.















 Wearing: me&m fur shawl (available here), COS sweater, Mango shirt, & Other Stories iPad case/clutch, Zara pants


 Ďakujem Evičke za grafiku, Katke a Ferkovi za fotky.

5 komentárov: