streda 30. októbra 2013

Dolda plats, Solna


My theory is that the material things, whether its furniture, books or clothes, that we decide to surround ouselves with should be comprehended as our long-time relationships.
I have been having a long-term relationship with this poncho scarf blanket since I bought it about 3 years ago. I remember not having cash on me so my friend (my personal /&the best/ graphic designer Eva) had to pay for it :). Okay, its only a rectangular blanket cut in the middle, but as a huge fan of Claire McCardel (that I can write about later) I can see the million ways of it being used and I think when it comes to design, its great to be able to come up with a million ways of using the product. I have been trying to apply that on me&m, like on this blouse.
I wear this poncho all throughout the fall, allways in a different way. Variations. Great thing. I was once taken pictures in this poncho, 3 years ago, when I was still platinum blonde, haha...
These pictures were taken on a special place (Rough Coordinates 59° 21′ 53.8″ N, 18° 0′ 29.5″ E) not far from my home here in Solna, that I found when I got lost, looking for a different place :)
Have a good day! :)

Moja teória je, že veci, ktorými sa rozhodneme obklopiť, či ide o dizajn, knihy alebo oblečenie, by sme mali brať ako dlhodobých spoločníkov. Nevytváram si cielene k veciam vzťahy, ani nedávam mená hmotným veciam (ale Božena ako meno pre bicykel alebo Vinco pre auto sú super!), zato si s vecami budujem dlhodobé vzťahy. Aj s oblečením.
Toto pončo šál deku som si kúpila raz dávno, 3 roky dozadu? A pamätám si, že som pri sebe nemala peniaze a že mi ich niekto (konkrétne Evička, zodpovedná za dizajn TGS) požičal. Obdĺžniková deka pozdĺžne prestrihnutá v strede. To je toho. Ale ja ako novopečený fanúšik Claire McCardell (americká dizajnérka, 1950s, napíšem vám o nej raz) mám rada veci, ktoré sa dajú použiť na milión spôsobov a to sa snažím uplatniť aj vo svojej tvorbe pre me&m (napr táto blúzka).
To pončo nosím celú jeseň, vždy na iný spôsob, s opaskom/bez/so šálom/bez/prehodené cez 1 rameno/šál,... Dokonca ma raz v ňom odfotili na burze v Cvernovke (akási som tam slniečkovo platinová, hm.) a vďaka nemu som sa možno aj tak nejak spoznala s Tonbo :)
Toto je na "Slavíne" (cca 59° 21′ 53.8″ N, 18° 0′ 29.5″ E), kúsok od domu. Super miesto. Našla som ho tak, že som sa šla prejsť k jazeru, ale zablúdila som. Slavín, lebo to tam je pocitovo úplne rovnaké.
Pekný deň :)











Wearing: Koton Poncho, H&M jeans and belt, Topshop shoes, Zara Bag, me&m fur scarf (here)

3 komentáre:

  1. mám rada multifunkčné veci, človek potom má pocit, že zakaždým má na sebe niečo iné :) toto ti neskutočne pristane

    OdpovedaťOdstrániť