štvrtok 14. novembra 2013

Södermalm ROCKS



Yes, it does indeed. Especially this top part, covered with rocks. A great place to hang around, just sitting on those and enjoying the view. There are a few ways to get up there, some more sophisticated (via paths) and some less sophisticated, too. We took one through forest-type bushy area which included some serious climbing activity, too. Nice though. I must admit, I was wearing my trainers and then switched to these once we got up :)
Coordinates: +59° 19' 12.77", +18° 3' 2.01"

Ano, Södermalm rocks, a aj na týchto skalách úplne hore, odkiaľ je krásny výhľad na časť Gamla Stan-u (ukážem aj tú niekedy) a okraj časti Kungsholmen. Tá krásna veža, o ktorej sa neviem rozhodnúť, či je krajšia za svetla alebo po tme, je štokholmská Radnica. Skaly sú super, keď si chcete sedkať a kochať sa (ó- výraz Vé). Dá sa tam dostať všelijakými cestami, ale my sme si samozrejme polodobrovoľne vybrali tú ťažšiu cez leso/kríkovo. Priznám sa - mala som predtým obuté tendy a do lendackých papučiek som sa prezula až keď sme boli hore, lebo sa mi tam viac hodili :)
Súradnice na Södermalm rocks: +59° 19' 12.77", +18° 3' 2.01"








Wearing 
Lendak slippers

7 komentárov:

  1. ja tie tvoje papučky na tebe milujem :) super to oživili. najkrajšia 3.fotka od vrchu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. viem, že raz tonbo marika dávala odkaz na človeka, ktorý je akousi spojkou medzi týmito papučkami a tetou kt. ich vyrába, ale niekde medzi týmto virtuálnym svetom a pc sa mi ten kontakt stratil, tak ak by si mi vedela ty napísať, kde tie papučky zoženiem bolo by to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bude Miska Bednarova, Puojd:)
      Ja ich mam tiez sprostredkovane od nej :)

      Odstrániť
    2. ďakujem krásne, skúsim sa na ňu nakontaktovať :)

      Odstrániť
    3. ak by sa nedarilo, dajte vedieť a ja vas spojim :)

      Odstrániť
  3. Dneska jsme tam byly a málem zmrzly. Krása :)

    OdpovedaťOdstrániť